היטל השבחה

מחלקת היטלי השבחה במשרד ויינברגר ברטנטל הינה אחת המחלקות המובילות במדינת ישראל.

ניסיונו הרב של המשרד לצד ליווי גופים רבים בפרויקטים מורכבים הקנו למשרד את המוניטין לו הוא זוכה ממדריכי הדירוג הישראלים המדרגים אותו בצמרת המשפט הישראלי בתחום.

למשרד מומחיות וניסיון עשיר בייצוג בהליכי השגה הנוגעים לחיוב בהיטלי השבחה. ניסיונם העשיר של העומדים בראש המחלקה במשרדנו, בליווי שמאי מקרקעין מוסמך הנוטל חלק אינטגרלי במשך כל ההליך, מעניק למשרד יתרון מובהק בהתמודדות עם חיובי ההשבחה של הועדות המקומיות.

המאפיין המרכזי של מחלקת ההשבחה במשרדנו, הינה בחינת עומק של אופי חיוב ההשבחה. בהתאמה, משרדנו מתמחה בבחירת הליך ההשגה המתאים בהתאם לאופי החיוב, ועדת ערר או שמאי מכריע לפי העניין, ומעניק ליווי משפטי צמוד ומקצועי. הליווי והייצוג המשפטי מסייע בטיפול בכל הסוגיות המתעוררת בחיוב ההשבחה, לעיתים גם לאחר החלטת השמאי המכריע לפי העניין.

המחלקה מעניקה ייעוץ וייצוג משפטי לוועדות מקומיות וכן לגורמים פרטיים, ומציעה שירות ייחודי המבוסס על שילוב ועבודה משותפת של עורכי דין ושמאי בעלי התמחות מיוחדת בהיטלי השבחה, תכנון ובניה והיכרות מעמיקה עם שוק הנדל"ן. הייצוג המשותף נותן מענה לכלל המורכבויות המשפטיות, התכנוניות והשמאיות העולות במסגרת טיפול בהיטלי השבחה, ומאפשר ליווי רציף בכלל ההליכים, החל בשמאים מכריעים, דרך וועדות ערר ועד בתי המשפט לעניינים מנהליים.

בהתאם, משרדנו מתמחה בהכנת עררים בגין חיוב בהיטלי השבחה, והופעה בפני וועדות ערר ו/או שמאים מכריעים.

דירוגה של המחלקה כמובילה בצמרת תחום זה הוענק לה הודות לעשייה מרובה והענקת ליווי מקצועי לגופים גדולים בטיפול בשומות השבחה מורכבות.

לשותפי המשרד ישנו ניסיון עשיר בעל הצלחות רבות של הפחתות – הן ליזמים והן ללקוחות פרטיים

הצוות המסור והמקצועי של המחלקה מורכב ממייסד המשרד עו"ד ינור ברטנטל ומנהלת המחלקה עו"ד רויטל אפלבוים ושמאי בכיר אשר בונים בצוותא אסטרטגיה מנצחת לתיק, מלווים את ההליך התכנוני ומייצגים בהליכים משפטיים ותכנונים.

צרו קשר